Klachten
We doen onze uiterste best om u altijd topkwaliteit producten te leveren. Het kan echter voorkomen dat een product niet helemaal naar uw wens is of dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.
In dat geval kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
SAM International B.V. klantenservice
Ohmweg 2
4104 BM Culemborg
Nederland
Tel: +31 (0)344 820 236
Fax: +31 (0)344 820 237
service.be@saminternational.eu
Bij ontvangst van uw klacht sturen wij u een ontvangstbevestiging. Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk, maar ten minste binnen 14 dagen, contact met u op om u een inhoudelijke reactie te geven.
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be/nl.
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.